Tänään pääsin iskän kanssa postilaatikolle postia hakemaan. Tosin se meni niin että iskä halusi postilaatikolle ja minä nuuhkimaan kantojani. Piti vähän säntäillä eri suuntiin jotta iskä tajusi. Naapurin koira oli taas ulkona. Se tuli jotain rähisemään aitansa taakse, mutta minä vain käänsin selkäni ja jäin makaamaan aidan toiselle puolelle. Rähisköön rauhassa, ehkä sitä harmittaa kun joutuu olemaan siellä aitauksessaan ja minä saan kulkea toisella puolella miten lystää. 

Pääsin ulos vielä mammankin kanssa. Olisin halunnut ulos jo aikaisemmin ja olin juuri menossa päiväunille mökkiini kun minut raastettiin sieltä alas. En voi ymmärtää ensin ei pääse millään ja sitten kun haluaa nukkua revitään väkisin! Ulkona meinasi ensin tulla vähän paniikki kun naapurin täti kasteli kukkiaan ja pelästyin sitä. Sitten pelästyin kun mamma veti suojapeitettä grillin päälle. Ihme säikyttelyä!  Toivuttuani järkytyksestä kuljeskelimme hetken aikaa ulkosalla. Illemmalla mamma kävi yksin ulkona ja toi valkovuokkoja minulle! Mutta niitäkään ei saanut kuin tuoksutella.. Millikan on nukkunut koko päivän, taidan mennä seuraksi.